Imukuppihieronta


*Sisältää mainoslinkkejä.
Onko imukuppihieronta sinulle tuttua? Itse olen hullaantunut tähän hierontaan. Aluksi hierottiin imukupein miehen kanssa toistemme kipeytyneitä selkiä. Mutta nyt olen innostunut kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kohottamisen myötä tästä kasvohieronnastakin. 

No mitä tämä imukuppihieronta sitten tekee kasvoille? Se avaa lymfatiehyet, liftaa, laskee turvotusta, häivyttää juonteita, nostaa kulmalinjaa, laskee silmäpusseja ja vaalentaa silmänalusia sekä antaa volyymia huulille ja parantaa ihonhoitotuotteiden imeytymistä ja teho. Näin sanoo SkinMood imukuppihierontapaketin ohje. 

Kokemuksella voin sanoa, että mielestäni se on liftannut just kasvoja ja poistanut turvotusta. Vielä minulla ei ole pitkän ajan kokemusta tästä, mutta olen jo niin koukussa tämän rentouttavaan vaikutukseen, että teen tämän hieronnan joka aamu. 

SkinMood imukuppihierontapaketissa on kunnon ohjeet kuinka toteuttaa hierontaa niin kasvoilla kuin vartalollakin. 






Hyvän liukuvuuden takaamiseksi tulee käyttää kasvoöljyä tai jotain muuta mikä takaa imukupin hyvän liikkuvuuden iholla. Itse käytän tätä kookosöljyä ja kyllähän liukuu. 

Tähän hierontaan sisältyy myös esteitä / kontraindikaatioita, joista on mainittu ohjeissa. Aina kannattaa myös keskustella lääkärin kanssa, jos käyttö epäilyttää. 

Terveisin Marjut


 *

Kommentit

  1. Tuohan voisi olla hyvä myös näihin hampaiden pureskelun tiukentamille kasvolihaksillekin. Luin tuon julkaisusi bruxismista - minulla on myös samanlaisia tapoja/oireita. Ollut jo kauan ja kyllä minun pureskeluni ainakin liittyy sellaiseen alitajuiseen stressiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä. Hierojallakin oli oikein erikseen purentalihasten hieronta, että kyllä sitä varmaan paljon nykyään on.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mihin hukutat surusi?

Onks pakko mennä taas rahan takii...

Huvitus puutarhamökki